Přidejte do svého slovníku nový termín – SEO

Vlastníte svou stránku? Pak by vám měl být tento termín známý. Dovolte mi ho vysvětlit – SEO se stará o to, aby vaše stránka byla ještě úspěšnější, než je. Stará se hlavně o to, aby vaši stránku vyhledávač zobrazoval pro uživatele o nejvýše, a aby ji uživatel navštívil jako první.

ozubená kolečka v seu

Způsobů, jak si obstarat lepší SEO je mnoho, ovšem jen pár je efektivních a dobrých. Důležité je vybrat si správné lidi, kteří se v tomto oboru opravdu vyznají. Upřímně – investice do tohoto prvku webu se vyplácí, takže doporučuji na tomto opravdu nešetřit. Web vám investici vrátí v kliknutí na stránku. Pojďme si rozebrat pár typů SEO:

· Optimalizace URL adresy. Toto se netýká jen optimalizace pro vyhledávače, ale obecně pro celkový vzhled stránky pro vaše zákazníky. Je špatné mít nepřehlednou URL adresu, která se ke všemu mění. Je dobré mít URL adresu udělanou třeba z titulku článku, na který odkazuje. Mezery se nahrazují pomlčkami. Tomuto lze docílit přes jednoduchou MVC konstrukci PHP skriptu nebo „overridování“ v.htaccess souboru stránky.
slova k seo optimalizaci pro vyhledávače

· Sociální sítě. Značný rozdíl v návštěvnosti webu dělá, pokud máte nějakou sociální síť a jste na ní aktivní. Je důležité, abyste informovali zákazníky na sociální síti o všem, co se děje a co je aktuální. Aktivita na sociálních sítích není úplně složitá věc a dokáže dělat dobrou reklamu webové stránce.

· Obsah. Určitě je pro zákazníka skvělé, když máte originální obsah na stránkách. Určitě si raději čtenář přečte něco originálního než nějaký zkopírovaný článek o velmi frekventovaně zmiňovaném tématu.

· Popis stránky. HTML kód stránky podporuje přidání tagu „decsription“, který dá stránce neviditelný popis pro uživatele, ale vyhledávač si ho určitě všimne a vezme ho v potaz, pokud seřazuje výsledky uživateli.

Metod pro zlepšení vyhledávaní stránky je nespočet. Uvedl jsem primárně nějaké příklady.